dan före dopparedan!

godmorgon på er :D

har legat i min säng så läääänge.. men det var skönt. idag är det ju dan före dopparedan! för oss är det också dan innan dan vi åker humhum.. haha. vi åker typ klockan åtta/nio imorgon kväll ut till centralstationen, sen tar vi tåget till kastrup och där tar vi sedan flyget till Storbritannien, sen bytar vi flyg där och flyger direkt mot Hong kong! och det är något brittiskt flygbolag vi flyger med, som gör mig liite nervös med tanke på att ganska många haft problem med bagagen och sånt när de åker med dem, så jag måste ta med lite kläder i handbagaget fall i fall ..

Men det hoppas vi inte på! igårkväll var jag uppe länge och kollade på Dexter tillsammans med syrran. SÅ H-I-M-L-A BRA! Jag var helt inne i det, shit det är så bra!! Men jag såg inte alla avsnitt (det var Dexter-maraton). Så vi gick och la oss typ klockan tolv =) men det var så spännande!!

image406

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja Dexter är grymt!

2007-12-25 @ 12:55:54
URL: http://ohsostylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0