dammsuga

hej!

Sov ganska länge idag, till klockan elva to be correct :D Men nu måste jag börja städa. Ska dammsuga lite, och senare ska jag tvätta. har sovit för mycket så jag är tröööött.

SOVmorgon imorgon!!!! De sista fyra dagarna. YEEEEEEES. Imorgon ska jag också köpa en present till den personen jag fick i "julklapps-lotteriet", jag fick ELMO :D och lotta fick mig xD

Sen på tisdag ska jag ringa till willys och fråga efter praoplats! Väldigt spännande.

Förhoppningsvis kommer mitt ljud tillbaka nästa vecka!! SNÄLLAAA.

och på fredag ska jag vara med vännerna, sista gången!! Och då ska jag väl osså börja packa lite.

Sen kommer min syrra hem den 22:de!!

8 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0