cause santa claus is comiiing tonight.

hej på er.

Var alltså och kollade på ett sent lucia-tåg. Tillsammans med några vänner och en massa andra människor som bor här. Vi stod alla i parken och frös och vissa drack glögg och dem sjöng. vilken julstämning va. Men det är kallt. fast på ett skönt sätt haha. iallafall, det fanns en tjej i lucia-tåget som verkade ha lite "vill-egentligen-inte-vara-här-attityd". Hon tog upp sin mobil när de sjöng och kollade på den hela tiden! och så tappade hon bort sig en gång hehe..

sen tog det slut och vi tog en massa bilder på oss.

Sen skulle en viss marjia hem så vi gick till buss stationen med henne, och efter det skulle en viss Elmo hem och käka kebabpizza med vitlökssås. man måste betona ordet vitlökssås. Det är viktigt.

och sen var det bara tre kvar, vi satte oss och snackade en massa.

vi gick en bit och så såg vi ett träd med typ ett lyse under, så det såg jättecoolt ut.
Agnesa- ohh kolla där så häftigt, typ det lyser upp!
betts (jag tänkte psyka henne lite)- VADÅÅ jag ser inget träääd!
men sen kom jag på att det var lite dumt sagt då hon aldrig sa att det var ett träd -.-

men jag har tänkt mycket på sånt på sistone, ifall du är i en grupp med människor, och alla helt plöstligt börjar säga "ohhhh, titta däär" och typ peka på en sak, men du ser INGET. ellerhur är det psykat ?? eller ja psykat är nog inte rätt ord, men något åt det hållet.

Sen fick jag panik för jag trodde en shrektigt god jul hade börjat!! men den börjar ju inte förräns klockan nio.


image360
till vänster ser ni en ugg(lottas) ungefär i mitten ser ni ett par svarta skor (elmos) i mitten ser ni vita skor (mina) och till höger ser ni ett par svarta boots (marijas) och bakom kameran är någon som också har uggs(agnesa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0