break a leg !

image355
hej hej.
Dator-problemet fixade sig till slut. Typ. Men är fortfarande tacksam
för kommentarer. Har gjort en massa läxa ikväll. SO:n är klar,
engelskan är klar. ALLA läxor alltså. Men har kinesiskan kvar. Den
gör jag nån annan dag. Btw, idag fick vi tillbaka våra sista matteprov
på denna terminen, om geometri. Fick 37/40!! Är grymt glad för fastän han
inte sa att det fanns en speciell mvg-nivå så är jag ändå happy x)
Nu är det bara NO som vi ska få tillbaka. Vi fick också veta resultat
på våra engelska-redovisningar, jag redovisade om Angelina Jolie, och
jag fick MVG på den redovisningen!! Happy igen :D och sen SO-redovisningen
kvar! Nej jag längtar ihjääääl mig på att veta betyg och såna grejer!!

Endast två dagar kvar av denna skolterminen, dem fyra dagarna nästa
vecka räknas ej som skoldagar. Och imorgon är det lucia, skitkul ju.
Äntligen lite julstämning!!

sayonaraaa~

(colorado spriiiiiings haha!)

Kommentarer
Postat av: Helena

grattis till alla betyg!! hoppas jag också får bra betyg sås ses vi snart!

2007-12-13 @ 14:54:42
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0