BACK FOR REAL..I think!

Hej!
Nu har jag äntligen formaterat om datan, och datan fungerar som den ska, precis som en ny data! Men ett minus är att jag måste installera ljudet (just nu funkar ej ljudet) och jag har inte den skivan.. what to do.. Men förhoppningsvis hittar min kusin den eller så får syrran ta med hennes... och för det andra är det något konstigt, för när jag tillexempel har en msn-konversation ruta uppe, och ska dra runt den med pilen, så hackar det sig och går söligt. svårt att förklara men om du förstår, help me with the problem!!

allting jag hade sparat försvann. Så jag har spenderat tid nu på att installera grejer och lite sånt. Känner mig ändå ganska "hemmastadd" nu. Haha.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0