ain't no mountain high enough!

haha min syrra skrev i hennes blogg att jag gick omkring och sjöng "ain't no mountain high enough" hela tiden. och det är sant, det går runt i mitt huvud hela tiden! och lite andra låtar ^^ är riiiktigt exalterad nu!! vi har fortfarande inte packat men tvätten är inte klar än så.. men det är lugnt.. tror jag iallafall.

det fullkomligt stinker i en del av vår lägenhet men det beror på den jävla ventilgrejen som vägrar fungera!! Så störigt och det är sååå äckliiigt. Kommer lukta skit när vi kommer hem haha.

btw, vi kommer spendera ganska mycket av vår tid på flygplatser imorgon och i övermorgon, så har ni några tips på vad man kan göra när man har tråkigt? vi ska ta med oss en kortlek och vi har laddat med godis, mp3:n hänger med och mobben är redo för sms-skrivandet hehe. men ändå. har ni några tips kanske?

pusshej!

image410
en bild på en resväska passar in här tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Agnesa

OOh, haha it's beacuse of me:D jag sjöng och dansade till den på vår tjejkväll^^)

2007-12-23 @ 21:49:46
URL: http://AgnesaLH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0