tvätt

hejhej!
Hade lust att skriva lite blogg..Bloggen har verkligen påverkat mitt liiv! som tillexempel om något händer i mitt liv, börjar jag redan tänka på hur jag ska skriva det i bloggen!! ja anyway, idag när mamma kom hem från hennes vännina, så skulle hon berätta om en händelse när hon skulle köpa frukt, iallafall så hade hon öppnat kylskåpet och mitt i allt (!) så tittar jag mot kylskåpet, och vad ser jag där ? joo två påsar chokladkulor morsan har gömt (?) iallafall, jag tror mina ögon lyste hahah. ska försöka sno åt mig lite nån dag :D:D.

håller på att tvätta just nu btw, shit jag har inte "realized" att skolan börjar imorgon.



Bye<3

Kommentarer
Postat av: Cam

Faaan...du skulle inte ha påminnt mig :'(

2007-08-19 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0