trött?

är väl inte så värst trött just nu, men snart så, sitter ju här i pyjamas och borstade tänder! Ready for bed ANYTIME. tänkte bara skriva lite baabbel.. Har surfat runt här i bloggvärlden och shiiit man kan säga att shoppingsuget i mig steg! Vill ha så mycket (like always) men har inte så mycket cash. iallafall så kommer augusti ut bli en mycket mycket sparsam månad (förhoppningsvis!!).  Nästa månad ska jag planera mina köp mycket noga.. hmm vem är det som säger det mycket ofta? JO jag x( sen till slut så har jag inga pengar kvar och vet inte vad jag har lagt det på.. Måste vara en egenskap jag hatar hos mig själv.. Men nu så, inget mer slöseri!! Det lovar jag mig själv ;) Iallafall så behövs det lite saker tills next month.. Mycket jag vill ha men ska spendera på nödvändigt!!

ahhhhhh blir så arg(?) på mig själv, skriver och skriver om och om igen att JAG ska spara.. men till slut så blir det annorlunda :'(

iallafall.. min hongkong-buy list har uppdaterats, i min hjärna alltså. får se om jag orkar fixa ett inlägg :D kommer nog snart här!

Kommentarer
Postat av: Agnesa

omg, feels like it's my feult! Skulle eldrig te med dig till Burger King:( Dude, i'm so sorry. Ske pusse dig på ermen om du slöser en ende peng! Du ska få se ved sträng jag kommer ett vere! Älsker Dig

2007-08-19 @ 00:07:54
URL: http://diiamonds.blogg.se
Postat av: Betty

Hiih är inte ditt fel, men biri så du vet.. it wis probibly the list time this month.. sorry. but siving time is coming... so you dont be mid if i dont come with you.. or else i shill whoop your iss.. like i siid before!!

2007-08-19 @ 00:13:56
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0