torsdag

Hajsan!!

Kanske inte uppdaterar lika mycket nuförtiden men har en massa annat att göra, och i slutet av dagarna så har jag nästan ingen energi kvaar :( igår var vi alltså och gymma, det blev väl lyckat xD o så basta vi o dusch o så :P. Sen efteråt var alla så tröööööötta så trötta. så jag kom hem och duschade igen, sen så skulle jag testa att döda bananflugor, hade fått ett tips från karolines blogg ;) iallafall, så lät jag det var och jodå det funkade, några flugor dog, sen skulle jag till glaset där dem va o kolla.. DÅ! såg jag en spindel kryyypa längst fönsterkarmen (där jag hade glaset) Och viiiilken panik jag fick asså!! skrek på mamma men den jäveln hann undan, blev så rädd så rädd så.. självklart kommer alla spindlar fram, dem har ju värsta chansen att äta flugor!! nej men det funka inte :( men men, sen idag sa mamma att när hon städade så sög hon in spindeln i dammsugaren..... haha!!

idag i skolan fick vi alltså schema!! och kan säga att det är gaaanska ok...vi har sovmorgon på onsdag, tills nio.. och vi slutar 15:00 på måndag och resten slutar vi runt två.. förutom onsdag.. då slutar vi tio i tre.. men men sovmorgon!! x) jag och mina kompisar har bestämt oss för att åka till helsingör i september, där ska vi gå runt lite och kanske shoppa ? :D men vi måste bestämma lite mer om det. och ni vet att vi ska gå en promenad imorgon vid hallandsåsen.. jo där finns ju, fästingar, lösa kor, ormar OCH nu fick vi reda på att det var en mördare som hade gömt lik där.. antagligen. OHH enough is enough.. vad kommer att hända?! nu kom jag att tänka på en film jag o min familj kollade på hemma hos min syrras boyfriend.. om en skog där folk såg döda människor typ, och man gick vilse o sånt där... spoooky. Men imorgon ska vi alltså gå dem åtta kilometrarna (?) sen får man korv o dricka! YEEY. o såklart fick man ta med lite matsäck. så jag ska ha nån macka, nån frukt och vatten, så därför så blir det en tripp till willys sen med en friend ;)

image75  HERREGUUD SÅ STORA DEM ÄR !!?? jag är rädd nu.

Kommentarer
Postat av: I.C.I.A

uäää, vad äcklig....blääääh...

2007-08-23 @ 16:43:31
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0