Planerar ett låååångt inlägg

hejsan :D

Kom nyss hem från stan o mina fiiingrar är fortfarande frysna, så kan inte skriva på tagentbordet så bra.. *stöörigt*   men ska berätta lite om dagen, Vi tog bussen till mästerpalmsgatan, a.k.a stan x) sen skulle Agnesa byta hennes brors jeans till en annan size, o i närheten fanns det då en jack&jones butik, vi gick in och obviously kunde man inte byta eftersom butiken hette zäta(?) och var privataffär som sålde jack&jones prylar.. men byta gick inte :P (unless man hade köpt det från butiken då) Men men, vi gick vidare i miljontals butiker, mina vänner åt i tasty house, men jag väntade tills mcdonalds haha :D iallafall, hittade en massa snygga grejer i h&m, ett par gråa tights från barnavdelningen, för 80 kr, tjocka o allt, passade perfekt, så dem ska jag köpa.. someday someday! sen en massa t-shirtar typ.. men dem testade jag inte. I gina tricot reades "skinnkjolarna"(?) ut!! REDAN. nu för 99.. i mean dem kom ut precis ju, så folk som inte slog till när de kosta 199.. fynda dem nuu :D lite annan rea fanns osså..men nuförtiden är gina tricot inte så intressant längre :P. sen så regnade det en massa o alla blev trötta :P sen gick vi till knutan o min kära mcdonalds x) käkade en chickenburger o en mellan pommes x) and after that, we took the bus hooome, aaaaah så skönt att vara hemma :D:D är o-t-r-o-l-i-g-t trött... imorgon är det idrott också -.-'

   

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖTAAAA PANDABEBIIIISAAAAR ÄR. SMÅ OCH ALLT :'( Men denna bilden slår ALLLLT:

image82
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW lilla tjoooooockis, asså mitt hjärta smääääälter när man ser den tjocka kroppen.. sen lilla svansen och fötterna komma. NAAAW!

kRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0