piiiiic's

image83

Mitt buzzador paket :-D rekommenderar verkligen buzzador, man får testa nya produkter helt gratis och allt man behöver göra är att fylla i en rapport efter man testat det ;) men detta är min första produkt att testa, så jag ser framemot fleeer!!

image84



Foton taget av : Betty !

image86



Foton taget av: MAMMA!!

haha måste säga att mamma är en bra fotograför(??har glömt vad det heter) haha men men, hon är så besatt av sina små blommor, hon kommer in i mitt rum o bara : var är kameran ? Jag: här, vad ska du göra? Mamma: Ta foto av min blomma jag köpte idag. Sen en stund senare: Hur tänder man den nu igen ? HAhaha, so cuute och den stora bilden på blommorna mamma tog är då hennes nyköpta blomma för 29 kronor :)

GOODBYE DUDES! nu blir det läxor.

Kommentarer
Postat av: ICIA

det var inte lite påsar! :D

2007-08-28 @ 19:41:04
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0