Mello hello

Såg på ID innan, ett bra program som handlar enbart ooom fördomar hehe, men hon första tjejen var verkligen.. hmm vad ska man säga, hon hängde och klääängde på han programledaren, hon stod inte still liksom, haha :D. Men hon fick 100 000 kr! smart av henne att stanna o ta cashen . Jag skulle faktiskt också vilja varaa med :D. Som gissare då ;) jobbar ju inte än så :D.

men men guess what, mitt shoppingsug stiiiger, men vill faktiskt inte ha såååå många saker, vilket är bra ändå, men en uppdaterad lista:

χ Nån lång kofta, som man kan med bara leggings :D. spelar ingen roll vilket material, men ska inte vara stickigt, gillar inte gina tricots nya koftor, iofs så va dem fina, men när jag kände på dem i affären så var det ganska stickigt material, sen om jag skulle ha på mig en sån, skulle jag se tjock och kort ut!


χ Leggings, how many times have i said thiiis, men asså I am looking for the cheaper option :D haha.

EGENTLIGEN, egentligen behöver jag inte mer.. men man vill haaaa. asså vet faktiskt inte riktigt vad det är jag vill ha.. men... jag vill haa!!

VILL HA LISTA:

χ vill ha en sån där tajt grå tröja, som är lite längre i modellen, men vet inte om det sitter snygg på folk med liiite mage? det skulle typ finnas en buckla, o så står man där o håller in allt man kan, men det sitter snyyyyyyyyyggt på typ alma h. den gråa på henne sitter faaaaaabulous, men vet inte om jag vill ha en body, fast en liknande topp :P. något cheap från h&m liksom :D går sääkert att hitta.

χ Vad som verkligen saknas i min garderob måste vara basplagg, jag behöver linnen i alla olika färger, lite tröjor i vanlij (?) vitt, och lite svarta och gråa toppar. sen så har jag alla dem dära lite mer "synliga" toppar, men med linnen kan man ha under, med jeans, hursom helst ;) and ofcourse budget affären h&m står för dessa grejorna, sen tror jag det finns lite tjocka, mjuka tröjor i vaniljvitt i olika butiker..

SNART SNART SÅ !! den 3:de sep (måndag) eller 4:de sep (tisdag) då åker jag till stan!! men vill inte shoppa upp alla pengar, ska se mig för innan jag spenderar. och förresten, jag ska på läääger i september!! så det behövs säkert lite tjocka kläder till det ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0