matdags

hallå ;)

skolan idag var väl ganska okej, vi har börjat vänja oss vid vårt "kapprum". ett minus är att vi delar med nior, det blir lite weird, typ vi snackar o sånt, sen kommer några nior in, då kan vi inte snacka mer typ :/ o på vintern kommer två klasser trängas i det lilla rummet :/ Vi hade också musik idag, fick en blåsa på min tumme när jag spelade lite gitarr :P. och på fredag när vi skulle vandra fick vi veta en massa NYA saker om denna skogen, det finns fästingar, lösa kor och ormar. Haha agnesa sa : omg.. detta är för mycket, tänk så hoppar fästingar på en.. en ko jagar en och en orm biter en i benet -SAMTIDIGT.. Hahahaha så rolig :D men ändån.. ormar.. Klädsel för den dagen: gympadojor, Långa sportsockor som jag kan stoppa in jeansen i, (in case of då) Polotröja, uppsatt hår, och nån jacka med luva!!!

men nu ska jag dra och käka middag ;) I'll update later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0