kväll

hallå!

Åh så roligt att va med mina tjeejer :D vi hade faktiskt jättekul, vi gick omkring och snackade, och allt slutade med att vi snackade i Agnesas rum, vi snackade i mer än en timme om livet och allt! Om sorgliga saker, roliga saker allt!! Skitkul verkligen!!

Nu ska jag ta och kolla på en film, och käka lite lördagsgodis :) Sen soova, och imorgon ska jag FÖRSÖKA vakna tidigt! för på måndag så är det skola! har saknat skolan min liite, nu på slutet saknar man "alla" mycket!! Det är ju inte så att man saknar EXAKT alla :P. mjaa jag är väl tonåring så det finns folk man gillar mer, o folk man gillar mindre ;). Så är det oavsett ålder också väl? hmm.. iallafall gissa vem som fyller 20 hela år imorgon ?

image58

vem det är.. får ni veta imorron :D

Kommentarer
Postat av: Cam

Jag vet..Jag vet...JAG VET hahahahah

2007-08-18 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0