its time for me to go to thaa city :D

haj:D

Såg på urban legends, den va ju okej, va beredd på RIKTIGT scary och fruktansvärt ooooooootroliga berättelser, haha men den med mannen som åkte två kilometer i kloaken va ju blää, sen att den var sann också!!! hehe :D

imorgon ska jag äääntligen sticka till stan.. ohh har inte varit där på åratal.. haha, men jag ska inte shoppa nåt speciellt, men min friend sa att det va typ "rea" på en secondhandbutik i stan, så vi ska dit o kolla lite, inget jag vill ha så, men jag gillar väskor xD sen så blir det väl inte mycket mer.. since i am broke AND saving.. mhhhm.

Sitter o kollar in sthlm street style, inte såååå mycket inspiration hittills, men det kommer, lägger in lite bilder på snygga grejer då :D

BYE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0