Bye bye sister..

hejhej

Min syrra har åkt hem till Linköping nu.. vi hängde med henne ut till knutan, shiit så varmt det är idag, har lust att dra till beachen, men ändå inte.. förresten, vi har beställt biljetter till hongkong!! I vinter åker vi, kommer bli så jäkla kuuuuul.. fast det blev liite dyrare än tänkt.. så en sparar-period väntar för mig. men det ska jag klara av.. vill spara lite egna pengar dit, fast mamma betalar ju allt, typ shopping och så, men känns bäst att jag tar med lite EGET cash också ;) yees, så kul!! Snart måste man skriva shoppinglista osså!! hehe, men vi åker den 25:de.. tror ni det finns tåg och båt till kastrup då? annars får vi åka dit den 24:de och sova lite där, men det är julafton då.. då får vi åka den tjugtredje!??! typ hela min släkt ska dit.. både för o nackdelar med det :D

men nu ska jag käkaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0