Bloggar

Okey jag tänkte lägga in en lista på bloggar jag kollar in ;)

Det är ingen speciell ordning, utan jag skriver bara in dem.

1. Englas Showroom - Här behövs nog ingen beskrivning, men Engla bloggar iallafall om hennes egna stil, om hennes liv och lite sånt :)
2. Kenza - en sextonårig tjej som bloggar om hennes liv, mode och det är något med hennes blogg som jag verkligen fastnar för :)
3. Elin klings blogg - Hennes outfits är verkligen inspiration!
4. Kellybellybutton - En blogg jag läser helt enkelt ;)
5. Elinkan - bra blogg, gillar att läsa om hennes fynd ;)
6. Alma h - Skiitbra blogg, hennes stiil är så snygg och hon kan det här om mode!
7. Diiamonds - Mina vänners blogg, dem har en bloggpaus(?) just nu, men om ni kollar in det dem skrivit förut kommer ni fastna direkt :)
8.Danweistyle - Kollar in denna bloggen då och då, gillar hennes outfits :D
9.Trendbibeln - blogg om mode :D:D
10. Spluch - en braa blogg där jag oftast bara kollar på bilderna, ibland otroliga bilder!

detta är väl ungefär alla bloggar jag kollar in, dem bästa av alla jag läser iallafall :) Är jag med på någons topplista? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0