besök på sjukhuset!

hallå hallå

Hade egentligen tänkt att ha en sköön eftermiddag/kväll efter middagen, men eftersom att min mormor är i sjukhuset (nåt fel med benet) så fick vi tre åka dit för att besöka, kan säga att jag blev väääldigt sur och ville liksom inte åka dit.. men men vi åkte iallafall dit och där träffade min mammas bror & syster, plus lite andra from släkten :) så var vi där en stund, min mormor delade rum med en kvinna som började gråta typ mitt i allt.. tyckte lite synd om henne :/ aja sen tog vi bussen hem, och nu sitter jag här!

Måste duscha, sen ska jag lägga in bilder på jeansen o så :) Har förresten laddat ner Linas kvällsbok. Den verkar bra! ska se den med syrran tror jag.. hmm läste boken.. den handlade gaanska mycket om sex och så.. humhum vill INTE att det ska bli några pinsamma stunder typ.. med syrran, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0