Ändring igen

Hallå!

Ni kanske märkt att jag ändrat utseendet  igen på min blogg, fast blev mycket nöjd nu iallafall ;) så det får vara såhär tills jag vill ändra igen :D Har gaaaaanska tråkigt, inget på tv dessutom.. ska väl bara surfa runt på nätet :/ Imorron ska jag nog ut och handla lite saker, typ hår saker till mamma, och så ;) hoppas mina myggbett försvinneer, kliar som in i :( har väl inget mer att skriva här ;D måste också till bibblan nån dag, har tänkt catch up med lite svenska, snart skola ni vet ;) har inte läst en enda bok nu på sommarlovet tror jag, måste säga att denna sommaren must be the worst ever! x( förra sommaren var bäst! omg så läskigt, kollade ut på mitt fönster och i höghuset mitt emot sitter typ 20-30 stycken kråkor!!! på taket då alltså, så weird! btw, invigde mina nya jeans idag ;) i am pleased with them :D. mm, kan inte fatta att min kinesiska(hemspråk) börjar om mindre än en vecka, om exakt en vecka sitter jag och skriver om att skolan börjar imorgon!!! om en vecka då alltså.. om en vecka sitter jag nog och är skiiitnervös, och hela jag typ tänker på att ALLT måste bli "perfekt" imorgon, att inget ska gå fel, till exempel att jag kommer försent eller nåt, men också tänker jag nog på att jag kommer få träffa min kompis som kommit hem från bosnien (om jag inte träffar henne tidigare i veckan det vill säga).. OM en vecka då börjar skolan imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0