linserna

!

Idag var jag i skolan och det var helt okej, slutade rätt tidigt! hade redovisning om mitt framtida drömyrke - projektledare i en reklambyrå. just ledare för att jag måste ha kontroll och gillar att ha kontroll och allt måste vara som jag vill ha det..och sen reklambyrå för att jag är intresserad av marknadsföring - hoho ska hjärntvätta folk till att köpa saker i framtiden..

bilden togs under samhällslektionen, skulle ta en fin egobild som jag kan använda som en profilbild.. istället dog jag av skratt över något som ginger gjorde och sen blev det en sådan bild!! jag gillar den (men rotera inte den rätt.. inte lika happy då hehe)

testade förresten mina linser innan:

vänster - svarta circlelenses höger: vanliga prescriptions linser

(mina ögon var helt bloodshot .. så redigerade lite^^)

de ser så mycket större ut med circlelenses! yehuuu~

nu efteråt tycker jag min vanliga ögonfärg är sååå plaaain..

 

ska iväg och käka nu ~

 

 


Kommentarer
Postat av: maja

Fin blogg! :D

2010-11-19 @ 14:04:22
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0