HP 7 part 1

Nyss kommit hem från bio, var och såg harry potter och dödsrelikerna del 1 med mina vänner. Shiit den var galet bra! Jag, lotta och saga grät faktiskt i slutet pga dobby's död :'( :'( längtar till del 2, men då är det verkligen över...harry potters journey~

SIGH.

men men IMORGON är jag LEDIG!!! ingen idrott och ingen matte så historian ställdes också in.

har jag glömt att nämna att alla lärarna i skolan avskyr VÅR klass.. jag med faktiskt... avskyr den.
vi har fått prata med kurator och syo och alla hotar oss hit och dit och ingen lärare vill ha med oss att göra..

Kommentarer
Postat av: sagan

Filmen = <3

Klassen = (*) <--- (mitt rövhål)

2010-11-25 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0