det här med FN...

Imorgon ska jag till furuboda i Åhus på en kurs om FN-rollspel. det börjar i eftermiddag imorgon men det tar rätt lång tid att åka dit så det blir ingen skola för mig imorgon. gör inget dock eftersom att det var min lärare som frågade mig och min vän om vi ville åka (skolan betalar för det också). Säger ju inte nej till gratis utbildning.......hehe..

glömde kanske nämna att kursen är två dagar så vi måste sova över där ^^ men det är typ en del av kursen.. vet inte om jag ska bli misstänksam över att det står att vi ska ha "fredagsmys" efter kl 20.00....hm.
haha nej det kommer säkert vara kul, men jag orkar inte jobba med fn från 15.00-20.00!!!!!!!! och vi måste ha formell klädsel med oss och det är så juubbigt! kjol, blus, kavaj och klackar :'(

det jag ser framemot allra mest är maten ^.^ HIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIHIHHIHIHIHIHI

Förresten så hittade min klasskamrat emina (det är vi två som ska åka på denna kurs tillsammans) 100 kronor idag!!!!! i know så nice!! hon hittade det vid busshållplatsen vid olympia så nu är det nog någon snobb därute som är 100 kr fattigare HIHIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0