heen day

idag har jag haft en riktigt nice dag förutom lite på slutet.
började med att jag och camilla drog till väla för att hitta en klänning till mig att ha på bröllopet next week. hittade inget och jag får se... kommer säkert inte hitta någon heller. köpte iallafall lite annat random stuff (casual clothes). Dessutom fanns fashion against aids kampanjen i välas h&m och jag dog lite för de fina hörlurarna!!!!1 jag vill ha de gråa som heter "cloud". Från kampanjen köpte jag en riktigt snyggt färgad sjal med två toffsar och tygpåsen med texten "fashion against aids". träffade även Lina le i h&m så vi tre fortsatte igenom hela väla :) lite less på fattiga väla så vi stack mot stan rätt snabbt, väl i stan stängde butikerna dötidigt så hann inte kolla många butiker men köpte en massa stuff från h&m herr avdelning, ohhhh de har döööööööööösnygga t-shirts!!!!!1

efter det stack camilla hem och jag satt i solen och väntade på lotta som skulle möta mig i stan :) det var jättejättevarmt! såg en massa asiatiska turister, de är så söta och fottar ALLT. fördomarna gällande det är så sant haha, en kille tog kanske 20+ bilder på samma plats. de gillar även att ta bilder på folk...och tvekar inte med det utan står precis framför en och fottar .. gulligt.

stack till mezo med lotta och käkade ceasarsalladen + mezos islatte. jättegott!! vi satt på uteserveringen och det var jätteskönt men kyligt mot slutet, någonslags läskig dimma närmade sig och efter att vi hade käkat och promenerade mot dunkers så var det dimma överallt. väl vid dunkers var vårt mål att ta fotto med de söta kaninerna som finns där. Visar bilder sen!
vi skulle dra hemåt och gick mot busshållplatsen, haha så sjukt för där träffade vi agnesa, alma, diana och sandra!! de skulle grilla men fick skita i det pga vädret..

min mage började göra ont som vanligt men denna gången en annan sorts magont, alltså inte laktoshelvetet som spökar.
så satt som på spikar under hela bussresan hem (coolt uttryck).
och det blev inte bättre av att busshelvetet tog längre tid än EVERRRRR.

väl hemma duschade jag och mår bättre nu :):)

nu ska jag lägga in pictures!
kom tillbaka strax..

btw. jag dör så hypad jag blir av the killers' when you were young låt - LIVE.



Kommentarer
Postat av: Helena

waaa when you were young är min fsvoritlåt på gitar freaks!!!

2010-05-23 @ 02:34:27
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0