är det fredag?

Idag är det tydligen fredag men det känns verkligen inte så! känns som en måndag och jag känner mig redo för att vakna tidigt och dra till skolan imorgon också...spooky~
samma som med de två extra lediga dagarna vi fick förra veckan, jag tyckte de fyra dagarna kändes längre än en veckas lov..!

idag fick vi också tillbaka kinesiska proven, gick jättebra enligt mig, endast 4 småfel och lite fail på mvg-sammanfattningen, men jag tror på ett starkt vg! om han inte ger mig det så kommer tredje världskriget att sätta igång.

idag sa han också att han skulle på "PIM" utbildning nästa måndag, så ingen kinesiska. HAHAHA jag och yi tänkte bara på "PIMP utbildning"... hehehe

nu ska jag sippa coffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0