SCI-FI CON!

Var i malmö på SCI-FI conventen med Lotta idag! det var awesome!!


Vi var där när det öppnade. I början var det inte så mycket folk ↑


Awesomenessssss, tog även bild med dem! men väntar tills jag får bilderna av Lotta


En jackgrejs som varit med i terminator filmen (någon av dem)


mer rekvisita


apa som varit med i  en av Indiana Jones filmerna


awesoome! Harry potter har haft på sig den!!


(lol gremlin)


vet inte från vilken film det är ... ser bara läskigt ut..


posters


beloved sailor moon!


simpsons-stuff


hehe ser ni star wars chopsticksen!!!!?






suddig bild för jag vet inte ifall jag fick ta bild. figurer!


en liten söt asian boy hade tagit bild med dem! så coolt han höll i svärdet och "fightade" mot dem :D



hjälm med voicechanger




jag kanske kan sälja mina gamla leksaker också hehehe


legofigurer


R2D2 (?)




yoda lol


mer yoda












KVACK!!





efter sci fi conventen gick vi till Malmö centrum och på vägen dit såg vi brios figurer.. sen gick vi lite i stan, det var för kallt så vi gick endast till tre,fyra butiker som inte finns i entré, sen stack vi då till entré och det var mycket kul :-)
Jag lägger upp fler bilder när jag får dem!


Kommentarer
Postat av: Helena

wow så mycket grejer! visste inte ens att de höll sci-fi konvents i malmö, vill också dit!

2010-03-28 @ 06:20:19
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Emina de Vil

omg..! harry p. klädseln ser sååå mkt eh.. elegantare på film hahahah



hahha lego - så mobbade när man jämför med the disney crew.

2010-03-29 @ 14:14:55
Postat av: Anna

gahh, hade konventet varit en vecka senare kunde jag ha gått också :(

2010-03-31 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0