food @ Japan del 4

här kommer sista delen!


denny's fina desserter


någons ramen


de sista dagarna började jag crave:a västerländsk mat. MMMMMmm pasta~


"festivalmat", potatis med butter mmm~


äckligaste jag har ätit, friterade musslor som smakade för mycket skaldjur(?)..


dödligt gott! fried chicken med dressing, white rice och miso-soppa...

CURRY!!!

epic.. mammas 500 gram ris HAHAHAHHAHAHA vi fattade inget så bara pekade lite .omg så mycket maat!


min 400 gram, också väldigt mycket!!!


mammas lunch at nhk studio park


min lunch, konstiga combos men det är gott!! måste köpa grön pasta


chicken rice, tofu och soup~!


mammas beef over rice tror jag.


doraemon klubba


flygplansmat..

då var det slut. vill gärna åka igen ~

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe undrar vad de tänkte när ni beställde så stora portioner. var ni tvungna att betala extra?



btw jag fick brevet! Tack!



och angående åka till Japan igen, det kommer du att göra med mig, lovar!

2010-03-26 @ 09:49:41
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: mikaela

MISSA INTE NYHETER OM MARIA HOLLYWOODFRUN PÅ MIN BLOGG OCH MER DÄR TILL OM ANNAT JAG UPPDATERAR CA 6 GGR OM DAGEN SÅ NI HAR NÅGOT ATT LÄSA LÄNKA VIDARE MIN BLOGG OCH DU ÄLSKAR DEN JAG KAN LOVA DET ÄR FASHION OF MIKAELA HOLLYWOOD DRÖMMAREN.

2010-03-26 @ 10:04:14
URL: http://fashionofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0