tiden har gått långsamt

de första dagarna av sommarlovet har gått hur segt som helst. MEN jag klagar inte för det är så skönt att tiden går sakta...

här kommer en kort sammanfattning av "allt" det jag har gjort under dessa dagar:

fredag: kollade på studenterna, grattade camilla som tog studenten :)
lördag: Amars studentfest @ rödbetan
söndag: lat betty..
måndag: stan och var hemma hos lotta
tisdag: (IGÅR?! kan inte fatta det) gick till ättekullaskolan och såg på niorna (ingen grät...!) och sen stack jag till stan med lotta och köpte sommarkortet och åt på mc :( sen hem och latade (jag är så lat) och sen gick jag ut på kvällen med lotta.
onsdag: (IDAG?!) handlat med mamma. ..solat lite :)

det har känts som två veckor minst!
kanske för att jag inte gör mycket men jag gillar att lata mig hehehehe...eller är det endast en excuse????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0