sommar..lov







petar lotta på magen..



hade en rätt soft skolavslutning. jag.orkade.inte vara för dressed up så det fick bli enkelt och skönt!!! bytte om från skjortan till t-shirt sen ^^ så himla overkligt det känns att ettan är avklarad. skönt men sen kommer hösten ..och tvåan.


var och fixade lottas hår innan, me liiiike! måste skaffa en 16 mm locktång, så fint det blir o.o de ska på abf festen ikväll :D hoppas de har kul! själv är man nerd och sitter hellre hemma hehehe.
imorgon tar momilla studenten och agnesas storebror också! wiiie. hoppas du gillar min present camilla :D

jobbet börjat om lite mer än en vecka (?)

doh.

Kommentarer
Postat av: E. De Vil

älskar bild nr. 2hahahaha

2010-06-10 @ 19:36:14
Postat av: bettii

hihi jag är mad hamster där :D

2010-06-10 @ 20:36:19
Postat av: Camilla

Yes, det hoppas jag också :D. Nee, men klart jag kommer gilla det :-)

2010-06-10 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0