söndag

började dagen med att gå på bakluckeloppis @ GA. vi ville hitta smycken och andra saker. vi köpte också kameran där :)

 

köpte en ring för 20 kr ^^

sen åt vi glass på pistachia och jag åt green apple, stracciatella och cheesecake smak.

sen tog vi 22:an mot väla. eftersom att alla andra butiker har stängt på söndagar (vilket är helt stört!) så åkte vi dit. vi gick inte alla affärer för det var ingen shoppingdag (lol). men iaf så köpte jag en massa hudvård grejer på medstop. och sen testade vi kameran efter att ha köpt batterier! så häftig.

fast det är nog rätt dyrt att framkalla rullar..någon som vet?

haha beroende av lottas fläkt/vattensprutare. den fläktar och man kan spruta vatten samtidigt. DET ÄR SÅ VARMT I SVERIGE!

 

 

ja och det var min söndag. nu orkar jag inte röra på mig mer. det är för varmt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0