mitt schema





schemat för höstterminen!
det är rätt  soft faktiskt (förutom onsdagen oh em geee)
det vi har på onsdag är resurstid och där kan vi läsa alla möjliga ämnen som vi inte har läst tillräckligt av.

det jag är lyckligast över är att vi endast har två mattelektioner i veckan (glädje~)
vi hade fyra mattelektioner förra terminen för att vi skulle läsa färdigt matte b "snabbt".
(jag fick ..!!!! mvg i matte B!!!!!!! kan ni imagine the heartattack jag fick när jag såg betygspappret?!!??! jag antaar att det gick bra på nationella provet!!!!! )

det som suger är också att hemspråkslektionen ALDRIIIIIG står med i schemat (inte ens i mitt personliga schema som jag fått av mentorerna...de står inte ens matte c...ohh hatar det för vi visste ingenting om vilken sal eller vilken tid vi har matte, för vi läser 80 min matte tror jag(istället för 60 min som de andra))

så nu kommer jag förmodligen få reda på att hemspråk är typ klockan tre så får jag vänta i en timme-.-

MEEEEEN!

vi ska få datorer på måndag!!!!!!!
yeeeeeeeey
skollaptops ~
guess who's gonna be watching movies during class??? hihihih
ia hfdkbx ed hålor har officiellt blivit 100000000000x bättre.

[denna texten är super hyper.. men det är vad jag känner nuuu]

Kommentarer
Postat av: barajulia

Gud vilka bra tider :o

2010-08-27 @ 19:51:31
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Helena

har alla skolor börjat med skollaptops? på min tid (hehe) fick vi inga prylar alls!

2010-08-27 @ 23:33:22
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betti

syrran: hehe ja nu får nästan majoriteten av alla skolor i hbg datorer tror jag. det började när friskolorna gav ut laptops och sen ville kommunala skolorna inte vara sämre XD så jävla niiice huhuhu. men vi lämnar tillbaka dem i trean.. man kan inte ens köpa dem för typ 1000 kr eller vad det brukar vara :S men men min kommer vara totally broken ändå hehe.



barajulia: yee!

2010-08-28 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0