min fredag

FRIDAY!

mina fredagar är sjuka.

jag har spanska, engelska, japanska och kinesiska på fredagar.

!!

språk-fredag~

idag var det första japanska lektionen och jag tycker om det very much men det är fortfarande lite awkward i och med att jag inte känner någon där (förutom andy som går i min hemspråk men vi snackar aldrig hehe) men det blir nog bättre in the future.

idag hade jag inte kinesiska eftersom att läraren inte ringt och sagt när vi börjar hemspråken än så jag slutade 13:50 wiie.

när jag gick från nic och skulle ner till stan så tänkte jag ta våldtäktsstigen som är en stig i en skog typ (inte så farligt som det låter..) och på vägen dit går man förbi kunskapsskolan.. OCH IDAG!! när jag gick förbi där såg jag något ovanligt~

EN HARE!!!

jag älskar dem, så himla söta och man kan ju aldrig röra dem eftersom att de är så skygga och snabba. men idag satt det en innanför stängslet till kunskapsskolans skolgård och den bara låg där. ohh så fluffy.

stannade och tog bild.. hehe som folk stirrade.. (det var fullt av skolbarn vid den tiden :S)

men jag kan inte motstå dem fluffiga bebisarna..

image

sähär långt ifrån stod jag först.

image

sen zoomade jag för att få en närbild.

image

sen så gick jag ifrån lite för jag kände mig som en pervers jävel. jag ringde lotta och förklarade situationen. vi stod och snackade i telefonen när jag såg jonas (johannas lillebror) och jag kallade på honom och sen stod vi och kollade på den lite (jag gick in i skolgården och kollade på den…aka fottade)

ser ni?

den har kissat på sig, har inga ögon..och kommer nog dö snart..

fan va synd :’( oh…

*dåligt samvete..*

 

efter det gick jag till mezo där jag träffade johanna och vi fikade och snackade om sommaren. (hon har varit i hk och taiwan)

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej, allt bra med dig? :)

2010-08-27 @ 20:09:20
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/
Postat av: [ f o t o & v a r d a g ]

svårt o hålla i sär så många språk haha :)

2010-08-27 @ 20:15:25
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Hej vill inte göra reklam men om du skulle vilja så har jag nu en rolig tävling i bloggen som är helt gratis. Passa på eller ta en titt i allafall. ;)



KRAMAR

2010-08-27 @ 20:17:55
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Emmy

Oj vad duktig du är som läser så mycket språk!

Verkligen många plus i framtiden.



Allt bra annars?

2010-08-27 @ 20:34:24
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0