ångest + rädsla = matteprov

jävla skit.
suttit med matten sen jag kom hem vid 13:00 tiden idag.
kan det mesta men sen kommer skiiiit som jag inte förstår mig påååååååååååååååååååååååååååååååååååå.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
prov på tre kapitel jäflllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:@

speaking np imorgon också.
nej nu vill jag ha allt överstökat för den här klumpen i magen, stressen, ångesten och  oron över skolan är inte bra!!!

nu ber vi, BER vi (och jag jobbar) om ett vg i matteb!
Snälllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: yin

alltså, har man problem med matte...så kan man faktiskt fråga sina bekanta om hjälp. särskilt om de är ingenjörer och dagligen inte gör ett smack med sin mattekunskap.

2010-04-30 @ 09:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0