unmilnuevecientosnochentaytres

hello!

ikväll är det insparksfest för alla ettor i skolstaden, jag orkar inte gå dit i detta vädret så jag skiter i det. sitter hellre hemma och äter wuuuhuuuuw. idag i skolan var det samma skit som vanligt, på historian har vi börjat på ett nytt arbete nämligen politiska mord! intressant är det och just nu känner jag att jag verkligen valt rätt linje då jag tycker samhälls och historialektionerna är utav de bästa ämnen vi har. visst är det jobbigt men varför välja samhällslinjen om man inte var beredd på det? iallafall valde jag att göra ett arbete om Chris Hani som blev mördad i Sydafrika.. vet rätt ut sagt inget om det mordet men det är bara bra tycker jag. det ska iallafall vara framställt muntligt om fem veckor och lite nervöst är det.. trots allt dags att redovisa framför alla nya ansikten.

wuhuuu vet ni vad? har fått min första sovmorgon1!! haha att ta 7:46 bussen är rena sovmorgonen för mig nuförtiden men på fredag börjar jag 10:10!! haha inställd spanskalektion is the shit! sen imorgon har jag ca tre timmars håla men funderar på att inte åka hem och bara dra till stan med tjejern i klassen istället.

måste dessutom köpa miniräknaren imorgon!! omg tänk så är dem slut...

nu ska jag planera vad jag ska köpa i cg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra att du känner att du har valt rätt linje!

2009-09-23 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0