friluftsdag imorgon

imorgon blir det vandring med sp1a! noooo tänker jag men jag ska ändå gå för det kommer nog bli kul iallafall :) dock orkade jag inte gå och köpa en massa mat (för lat) så min idé om att ha en ryggsäck med chips och läsk och sen bära den på magen istället ("magsäck") kommer nog inte bli av. som tur var köpte mamma risifrutti innan så det får ju bli sånt "nyttigt" istället hohoho. kollade nyss busstider och jag måste ta 07:06 bussen :O vara för har sp1a alltid oturen att få börja tidigast?! sp1c börjar inte förrän 08:45!! :O efter vandringen ska jag sitta och vänta på Lotta som kommer gåendes med sin klass, vi ska ta hål i öronen! eller ja hon ska ta ett till (hon har redan två) och jag ska försöka ta IGEN! hoppas det inte infekteras nu :)

jag har matteprov på fredag! whuut redan! och läraren har nästan lyckats övertala mig att läsa matte D också.. men det ska jag nog inte göra för jag har bara 300 poängs individuellt val och matte c & d tar varsin 100 poäng då vilket lämnar mig med 100 poäng som ska gå till japanskan, problemet är att jag vill läsa något annat ämne.. något mer samhällsinriktat. jag vet inte vad jag ska göra >.<

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, 07:06 har jag redan varit vaken i 1,5 timmar :p



Du behöver ju inte läsa precis 300p, du kan läsa fler och välja att ta bort de extra valfria ämnen som du har sämre betyg i.

2009-09-16 @ 18:35:50
URL: http://sephchan.blogg.se/
Postat av: Helena

hehe du kan fylla magsäcken med gröt på morgonen!



lycka till med öronhålstagningen, ska ni göra det på väla?



matte d är kul så det kan du ju läsa och sen göra som anna föreslår

2009-09-16 @ 23:48:32
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: ttnl

:D <3

2009-09-17 @ 06:24:42
URL: http://missfreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0