byai byai

ja då har syrran åkt till Japan för att studera i (förhoppningsvis) ett år. känns helt okey i och med att vi får träffa henne i jul, då är det exakt som gamla tider.. träffar henne nämligen bara två gånger om året ungefär. sen kommer vi ju att chatta och sådant, o hon håller oss i sverige updated via sin blogg! jag längtar tills vi åker !!! klockan nio imorgon (på morgonen, svensk tid) landar hon i soluppgångens land.

chokladte.blogg.se - syrrans blogg

fromtokyowithlove - en mycket bra blogg om livet därborta!

säger bara en sak; fiberwig 80 kr!!!! i sverige kostar dem ju 220!!!



fiberwig mascaran som jag vill testa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiberwig, mascaran som du ska köpa till din bästa vän. ^^)

2009-10-01 @ 21:08:25
Postat av: Helena

jag har landat och är välbehållen!



fiberwigen som kostar 80 är väl inte samma märke som den för 220 eller? strunt samma jag ska köpa den billiga och testa!

2009-10-01 @ 22:08:42
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

syrran: jo det tror jag, för den är importerad och det är nog därför som den kostar så mycket mer. iaf så står det på förpackningarna att den är från japan :) kollade på en idag :D

2009-10-02 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0