2day

Idag har jag inte gjort så mycket, jag var ute i stan med lotta och utnyttjade mina 20% rabatt på ett par byxor. sen insåg vi det kassa utbudet av butiker i stan och stack och käkade mc istället hehe. Snart måste jag köpa en sån "avancerad" miniräknare för 649:- ih så dyrt! kommer gravera in mitt namn någonstans så att jag kan "bevisa" att den är min ifall någon tar den..

Hahaha fick en chock när jag innan idag gick till vardagsrummet och fann min mamma på yogamattan.. hon försökte göra pilates efter en sån instruktionsvideo på tv4 .. SÅ gullig HAHA jag försökte hjälpa henne och sa till henne att inte glömma att andas ut och in.. men sen 10 minuter senare hör jag en andfådd röst säga "oh jag orkar inte mer för idag" och lägger undan mattan.. haha ja det är bättre att hon försöker än att hon skiter i det helt hehe.


Kommentarer
Postat av: Helena

hehe vad roligt att mamma gör grejer, glöm inte att hjälpa henne med datorn!

2009-09-12 @ 19:58:25
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Helena: nejdå :D hon sitter och kollar just nu bredvid mig :)

2009-09-12 @ 20:13:21
Postat av: betty

hennes pose är som en björn-apa.. så konstig >.<

2009-09-12 @ 20:14:51
Postat av: ttnl

sv; jag måste oxå gravera mitt namn i min miniräknare, bra idé :') <3

2009-09-13 @ 13:12:44
URL: http://missfreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0