spårlöst försvunnen

..det har jag varit ett tag nu!

haft lite annat att göra och så har jag inte orkat blogga, men nu tänkte jag att jag måste skriva ett inlägg. Jag har också varit på lite dåligt humör på sistone och idag fick jag reda på "varför" ... pms var det haha. så sjukt fint väder idag så jag måste nästan ut. annars ska jag plugga hela dagen, har ett fete SO-arbete att lämna in på onsdag och har inte ens börjat. shit kommer faila så mycket, men jag orkar inte bry mig :/

gahh nu gör min mage ont också .. :(



baibai!

Kommentarer
Postat av: Helena

usch vad jobbigt med pms... ja ja snart sommarlov och jag kommer hem!

hehe jag trodde att pixie hade försvunnit när jag läste rubriken

2009-05-31 @ 10:45:23
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Elms

samma här. hae nt börjat på det alls. buhuuuuuuu faaail gånger tio

2009-05-31 @ 13:06:51
URL: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0