trouble

igår var vi som sagt och kollade på filmen Brüno. den var jätterolig och man blir imponerad av hur duktig sasha baron cohen(?) är!! dock var det rätt äckligt med nakenheten de hade i filmen.. tänk er en penis i bioskärmsformat rakt i huvudet på en (vi satt dessutom längst fram..) mm ska jag vara ärlig låtsades jag typ böja mig ner för att ta min godispåse varje gång jag trodde något naket skulle komma.. haha sån mes men det var verkligen chockerande och äckligt. dessutom filmade dem en snutt i ett "swinger's party" .. de hade dock blurrat the private areas när dem hade sex men det var ändå skitäckligt och jag kan inte förstå varför man skulle..vilja..swinga(?).

iallafall så ska jag med min frivillige arbetare camilla till ikea imorgon, dum som jag är hade jag inte läst tydligt nog på ikeas sida där det stod om skrivbordet jag ville ha.. tydligen ingick inte hyllan som den satt fast i (på bilden) utan den måste man köpa till själv....... och den hyllan var alldeles för tung och för dyr tyckte jag så nu letar jag efter andra skrivbord. får väl köra på billigt denna gång eftersom att nästan alla fina skrivbord är för dyra eller för tunga. jaja kvantitet är alltid bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja synd med skrivbordet... hoppas du hittar ngt bra nu



//syrran

2009-07-28 @ 23:16:28
Postat av: daniella

åhh, brüno! den måste jag fan se. haha ;)

2009-07-30 @ 16:16:45
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0