om ni vill veta

Mitt sovrum är nu helt tomt bortsett från den blåa dammsugaren som ligger där för att jag har dammsugit upp  de små tapetbitarna som var kvar på golvet efter rivningen :) På tisdag kommer han som ska lägga nytt golv i rummet, hoppas att det blir klart på en dag. därefter hoppas jag på lite hjälp från frivilliga hehe som får hänga med och köpa möbler i IKEA med mig. syrran åker upp till linköping på onsdag tror jag och sen får hon se slutresultatet i augusti då hon kommer tillbaka till HBG.

till en annan sak; mamma har de senaste 16 åren nynnat på exakt samma melodi när hon gör småsaker som att låsa dörren på kvällen, påväg mot toaletten osv.. haha jag och syrran dog av skratt när syrran berättade att morsan hade nynnat melodin kanske 3 gånger på fem minuter. Melodin är kort, den går "hmmm HMMMM" .. svårt att beskriva såklart. men undrar vart den kommer ifrån, kommer jag och syrran också att ha en melodi i framtiden haha. isåfall vill jag ha "kungfu-fighting" melodin kanske.


"hmm hmm hmm hm hm HMMM hm HMMMHMMMMMM di di di di ditt ditt diiiiiiiii"

Kommentarer
Postat av: Helena

hheehe det är så kul med melodier, Anna har också en

2009-07-26 @ 17:28:08
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0