my favourite cheeeese

hello!

ikväll var jag hos lotta på girlsnight. Agnesa var också där hihi. det var längesen vi hade det i och  med att alla varit på semester och så. Lotta kom hem i tisdags från USA och agnesa kom hem den 11e från Kosovo. vi är dock alltid fyra stycken men Elmo är i bosnien tills någon gång i augusti så det fick bli vi tre ikväll.

Lotta berättade om nästan allt hon sett i USA och jag vill dit!!!! det är ett måste och nu vill jag mest besöka sea world .. hehe konstigt men jag vill se SHAMU. iallafall så åt vi glass och tårta. sen smakade vi på american candy som hon köpt hem och vi fick underbara souvenirer (bloggar om det strax). så trevligt!!! här kommer bilder:


Lotta! så snygg! Nitballerinas is the shiiz.


så härlig bild!

okiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0