linköping


vi åt glass i ikano-huset (?) jag valde bara sorbet kom jag på i efterhand. inte så gott utan grädde o allt det där...!


gamla linköping


momma i någon trädgård i gamla linköping



jag.........




vi köpte en massa billig choklad i cloetta butiken.. det är typ billigare cloetta choklad än det i affären pga någon defekt ( inte i själva godiset då men typ förpackningen)


ni ser hur förpackningen är failad... men chokladen är densamma!!


försökte lägga pussel en kväll tillsammans med mamma.. men det failades då vi inte ens kunde göra klart kanterna..gah.


syrrans mini mat. de är verkligen detaljerade och.. SMÅ.




sweets














Kommentarer
Postat av: Helena

vad snygga och skarpa dina bilder blev! Good job!

chokladkakorna med vita ränder och mintsmak var godast, min var rom russin och svart choklad, inte lika gott som glassen dock...

2009-07-13 @ 17:09:47
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Loddi

aawh så söt din mamma är. btw.. the food.. looks... dot dot dot.. MASHTA! or should I say: Jjang?!

2009-07-19 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0