konsten att fotografera

hejhej!

idag så har det varit en regnig och blåsig dag här i Linköping, hur är det i Hbg? iallafall så var vi och åt grekiskt till lunch o ägaren där gav oss rabatt för att han snackade lite med oss om/på (?) kinesiska.. snällt! Sen gick jag, mamma o syrran vidare till ett köpcentrum o kollade kläder. syrran köpte ett par byxor, jag köpte en shortsdress och mamma köpte bikini nederdel haha. och innan vi åkte hem med bussen fikade vi tre på barista! gott.

en sak jag märkte med mig själv är att jag inte skäms lika mycket för att ta bilder längre, förut ville jag aldrig höja kameran högre upp än till min haka. nu är jag inte sån längre ( kanske lite hehe) men jag tänker att varför skäms jag? so what om människor tänker "turister -.-" för jag kommer aldrig se dem mer i mitt liv (förhoppningsvis). eller egentligen bryr jag inte mig om kommentaren "turister" utan att folk ska tänka "oh hon har säkert en sån blogg där hon måste posta allt hon äter, ser o köper" o det är liite pinsamt.

dessa människorna måste jag lära mig av:








HAHAHAHAHAH.



Kommentarer
Postat av: Nessi

Hahaha and who is the one taking pictures of them?

2009-07-08 @ 11:19:35
URL: http://agnesalh.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Haha vilka bilder :P

2009-07-09 @ 01:35:33
URL: http://sabbaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0