camomillate

hejhej!
 
för varje dag snöar det mer och mer :O så nu är det faktiskt ganska mycket snö, tyvärr så är det pudersnö, eller som tur är?

anyway idag kommer min kusin camomillate hem till oss, vi hade tänkt baka något snabbt sen kolla film eller något :) kuul, jag har inte gjort ett skit på detta lovet, seriöst .. har bara degat hemma.. men det är ju också skönt i och för sig. imorgon ska jag dock till väla för att köpa en grej åt mamma och samtidigt kolla lite själv hoho :)

igår kollade jag på filmen stolthet och fördom och den var hur bra som helst!!! ännu bättre när man har läst boken, jag tycker  keira knightley var jättebra i rollen som Elizabeth, anyway så måste jag verkligen skriva klart min bokrecension..

OMG vem läser sånt här bullshit jag skriveeeeeeer?!!?


hmm...

Kommentarer
Postat av: Helena

jag läser!

jag ska också se stolthet och fördom ngn dag

läste i tidningen att de ska göra en ny jane austen film pride and predator som har med aliens... får se hur det blir

2009-02-19 @ 18:22:10
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser också!

2009-02-19 @ 20:56:47
Postat av: Anna

Det var jag som skrev det förra inlägget, mitt namn försvinner hela tiden!

2009-02-20 @ 09:39:28
Postat av: Jenny

Ditto! ^^

2009-02-20 @ 14:15:35
Postat av: betts

Helena, Anna och Jenny: hahaha tack så mycket!!!11

2009-02-20 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0