while i eat

Min dag:

vaknade runt 10, åt frukost vid datorn tills tjugo i elva något, började byta om och borsta håret o sånt shit. sen drog jag ut mot busshållplatsen för att möta camomillate! sen var vi hos Anna och hämtade gitarren som hon skulle låna, snackade lite med anna om Japan osv. drog hemåt till mig och där bara snackade vi en massa om Tokyo och skypade med syrran. käkade mina lussebullar som jag bakade igår (Y). så dyrt saffran är fyfan! hörde att det är dyrare än guld -.- man känner sig lite lyxig då när man har det i magen ha ha.

ikväll måste jag läsa typ fyrtio sidor i svenskaboken och lite i engelskan. just det måste göra grammatik skitet som är läxa tills imorgon.

yeye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0