mycket att göra

slutade egentligen 12:30 idag men var hemma 16:00. anledningen var att jag var tvungen att sitta kvar i skolan för att redigera "dokumentären" som vi har gjort. det är ett dumt gymnasie-intro projekt som alla ettor måste göra. idiotiskt tycker jag.

vi har fått springa runt i hela skolan för att leta efter treor eller tvåor att intervjua, jättemånga vill ställa upp på intervjuer men så fort de hör att man måste filma backar dem ur. vi har använt x antal lektioner bara för att leta efter elever att intervjua, dem vi lyckades intervjua var INTE alls seriösa.

Han ena sa att elevinflytande för honom var att alla lyssnade på honom.
sen sa han att såklart alla respekterar hans åsikter i klassen och anledningen till det var "dem är alla kvinnor så vad ska dem säga..?"

fyfan fyfan för detta skitprojektet som de lärarna tycker är så himla smart och mysigt, grupparbete och ja då blir dem bra på att samarbeta.

FAN heller. har suttit uppe på kvällarna för att skriva klart hela intervjun och för att skriva vartenda fråga som vi har ställt. sen har dem i min grupp fått intervjua andra med mina frågor.

Idag fick jag då alltså sitta kvar i skolskiten och redigera klart hela videon..(såklart den enda från min grupp) så jävla seeeeeeeegt och inte nog med det för sen får en lärare utbrott.............................ta bort hela detta jäääävla projektet som ni älskar så mycket så slipper ni nog också stressa så mycket (många som frågade hur man redigerar på dem jävla mac-datorerna.)

Ja nu jävlar, hoppas vi får utvärdera skiten, så att dem tar bort skiten. men ändå vill jag inte att det ska bort, vill att de nästa ettorna ska lida lika mycket. oh ye för sadist....(Y)

nu blev det mycket klagande och "fan" och "skit" och "jävla" men orkar inte använda civiliserat språk mer för idag.



eh annars då??? :P

nej kan inte tänka på något annat än detta projektet.


hmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Emina

hahahhahahahahah så sant, så sant...

2009-12-09 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0