med en död hare på samvetet

Imorse när jag var påväg till skolan stannade jag som vanligt vid övergångsstället på södra stenbocksgatan. Det slår om till grön gubbe och jag börjar gå mot andra sidan. Märker att marken är nedfläckat av något brunt... jag tänker direkt "ohh cola ...?" . Min blick följer mönstret av "coca-cola"splatter och till min förvånan ser jag ett platt har/kaninlik!!!!! det fanns inget kvar förutom en tillplattad pälsbit.. såg nästan ut som en matta. och det där runt om den var det såklart blodstänk!! FYFAN tänkte jag och försökte undvika blodet.. hoppade lite till vänster och där...cirka en meter ifrån liket.. låg ett organ av något slag!!!!!!!!! hjärtat var det inte.. det var helt runt som en boll och det var något rött som hängde från det.

FYFAN!

tänk er den personen som körde på haren.... och tänk de andra bilarna som körde på liket sen.
tänk er organet som flög en meter.

tänk om man hade trampat på organet.

hm..
stackars hare :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0