det här är ju bara pinsamt



kolla på denna riktigt pinsamma videon där två tjejer med fördomar ska prata om sina "åsikter" om utlänningar.. det är så jävla pinsamt men värt att kolla in för att sedan få sig ett gott skratt..

följ "debatten" i deras bloggar (inte för att någon kommer med bra saker att säga..)

http://desireenilsson.blogg.se/2009/april/missforsta-verkligen-inte-oss-nu.html#comment

sedan läs min friend Agnesas inlägg

http://agnesalh.blogg.se/2009/april/den-rasistiska-punkten-ar-min-kansliga-punkt.html#comment


egentligen är det inget att bli så upprörd över, men man blir det. För att det kommer från DERAS munnar, av alla andra människor skulle jag kunna förstå sån här "kritik" men när det kommer från DEM... ohhhhhhhhhhhhhhh:@

men det gör en bara starkare och man tänker "fyfan vad jag ska kämpa för att de fördomarna ska försvinna".
ellllller så förstärker det bara banden mellan utlänningarna och det blir en Svenskar vs Utlänningar grej överallt.. inte för att det inte har varit så innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0