läger med klassen




Vi åkte ju till Kullaberg med klassen för att ha läger...Och resan dit var skitjobbigt men samtidigt väldigt kul :D vi väntade nog en timme på bussen, och eftersom att vi var tvungna att åka kommunalt så var det en massa fel tider och allt möjligt. Sen kom vi fram till stället då, och herrrregud. alla tjejer skrek, vissa grät. Det var sååååå äckligt där. och att vi skulle sova där!! trodde aldrig att jag skulle klara det. Det var vindskydd.. tre stycken. Lärarna skrämde oss med att säga att taken var fulla med spindlar på kvällarna, Han sa också att om han skulle väcka oss på morgonen behöve han bara hoppa på taken (det är låga tak) så skulle alla spindlar trilla ner. Oh my god >.<


typ sådär såg det ut.


vindskyddet mitt emot vårt.


eld i mitten

Efter att vi kommit dit så käkade vi lunch, sen skulle vi bege oss mot Nimis. Och vägen dit var SÅ jobbig. det var upp och ner, sen en braaaaaant väg ner och äntligen var vi framme i Nimis, och det var så jävla häftigt där!!! Är riktigt glad över att ha fått uppleva något sånt. och där pissade jag också utomhus!!!!!!


nimis, på väg ner


Robin (?) på väg ner




fullt med trä!


wow






Sen var det helvetet att gå hem igen!!!!! Och inte nog med den branta backen UPP denna gången så började det regna -.- Så vi gick i ösregnet men jag undrar varför jag inte klagade en endaste gång! det är sinnesjukt haha .

När vi kom fram skulle vi laga middag, jag och Agnesa skar kycklingen i bitar, andra i klassen skalade morötter, potatis. Sen skalade jag en rotfrukts-grejs.


uschiga alla ser ut haha :D


såhär nice blev maten! sopp-liknande grej :) faktiskt god.

Sen efter maten fick vi göra lite vad vi ville. Vi käkade godis, sprang omkring, skrattade, snackade, åt mer godis. ni vet.




här ser ni klass 9b!!! skolans bästa klass :)

Sen skulle vi sova, de i mitt vindskydd var verkligen bäst. alla gick och la sig samtidigt typ. haha, så skulle vi sova. men nej det gick verkligen inte då de andra barnen fortfarande hade socker i blodet -.- ALLA skrattade, skrek, spelade musik. så sa vi till dem men då skrek de på oss -.-' speciellt köttbullen >.< men anyway så somnade vi väl till slut ^^ Var jätterädd för spindlarna så jag sov med en filt över mitt huvud typ. men vårt vindskydd hade faktiskt inte mycket spindlar alls! så glad haha


jävla köttbulle hahaha :D!


amir som sov i mitt vindskydd :)


vindskydd..




kevinskiline!


nästa dag innan vi åkte hem. :/


de lekooooooor.


sen åkte vi hem, once again kommunalt. VILKET HELVETEEEE! alla var trötta, arberduchi också.



trötta som fan


ego bilder på mig:


väntar på bussen vägen dit.


HHAHA usch >.<




väntar på..


HAHAH väntar på andra bussen, tror inte det var meningen att jag skulle komma med :D



vi väntade otroligt många gånger -,-


AHAHAHA


när jag vaknade


Stor kind ja, haha när vi var trötta och skulle vänta på bussen


detta får avsluta:

detta är egentligen en video, och går ungefär såhär:

Elmo: haha.. jag gjorde den till kinesen, Hon ba ^o^.
*sätter på hörlurar, sjunger med ordet "keep". börjar göra några moves med handen, sen skakar hon lite och tungan kommer fram*

HAHA aja, glömde nämna att jag blev halvstucken av en geting i huvudet, jag kände på den, så tänkte jag "wtf e detta, så tryckte jag, så insåg jag att det var en geting, så började det göra ont, så skrek jag.. sen grät jag haha"

men ja, det var skitäckligt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hur många fick plats i ett vindskydd? ;)

2008-09-13 @ 10:18:49
Postat av: Helena

coolt! jag vill också klättra och se på snygga vyer men jag klarar mig utan spindlarna, ösregn och sova i vindskydd.

2008-09-13 @ 20:11:12
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Ellie: 6-8 stycken. det var rätt trångt :/

Helena: haha jo det var faktiskt kul :) spindlar och det.... ussssch.

2008-09-13 @ 20:23:20
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0