jag.är.laktosintolerant..

hej :D

Dagen började med att min läkare ringde (hade telefontid) och berättade att jag är laktosintolerant! BYE BYE milk. mm.. men jag tror inte att min grad är så allvarlig. i mean, jag käkade yoghurt till frukost och inget hände, det är nog bara om det är ren mjölk.

Sen började skoldagen och shit så tråkigt det var. ända till svenskan var det tråkigt, men sen på svenskan var det kul för vi skulle lära oss lite danska. hahahha det låter inte fint :P mmm sen hade vi musikprov och det gick åt helvete... satt bara på keyboarden och klarade inte ens den! men jag skiter i det, finns så mycket annat viktiagre just nu känns det som^^  sen hade vi engelska och där gjrode vi inte mycket ..

Sen kom jag hem och degade i min säng i en halvtimme typ . stack sedan till hyresvärden och blev medlem i gymmet! wihue. nu är jag och mamma medlemmar i äk's gym. . .

mmm..... nu MÅSTE jag plugga. vi har jättemycket denna veckan med. så jag bestämmer mig för att plugga till klockan nio. sen stop :D

hejdå!


HAHAH så ful e han! (yes..it's chris crocker..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0