You will always be a part of us!

Hej!

Idag så var vår klass verkligen trötta antar jag ? men iallafall så bestämde sig hela klassen för att skolka på lästimmen -.- lärare kom ju inte så vi drog. Så hela klassen ner på maxi. haha vi köpte lite käk och sen upp till skolan igen. Riktigt segt, men var ändå kul :D

sen trodde vi att vår lärare skulle få reda  på det.. och hon är inte att skoja med typ ^^ men iallafall så fick vi veta en helt annan grej. vet inte riktigt hur jag ska känna om deet. Men en sak är säker, och det är att vi alla känner sorg..

mm.. sen idrott, typ kill me! sen hade några fjortisungar, antingen från vår skola eller Landskrona klottrat i ett av omklädningsrummen :| det stod "kuk, fuck me, kuk kuk kuk" ......?!

aja, e hemma nu. jag behöver mat och sömn. Sen ikväll - UB OCH DH! kan inte bli bättre. OOOOOCH imorgon på hemkunskapen ska vi göra kebab haha. för en gång skull orkar jag faktiskt med skolan och att leva. hatar skolan men jag orkar iallafall ^^

nu väntar min mat!

btw, min nya drivningskraft inom skolan är syrran :D rensade hennes gamla papper och hittade hennes gamla prov och uppsatser. och läste igenom lite, och tänkte att vi alla går igenom samma skit med skolan, nästan iaf, och om min syrra klarar det så klarar jag nog det. och hon hade inte ens så bra vänner som jag har nu !!!!!11 no offence.. hahahha:D

Kommentarer
Postat av: Helena

heheh kul att jag kan vara till hjälp

2008-10-07 @ 18:44:30
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anna

"och om min syrra klarar det så klarar jag nog det. och hon hade inte ens så bra vänner som jag har nu !!!!!"



ROFL!!!!

2008-10-21 @ 21:36:19
URL: http://sephchan.blogg.se/
Postat av: betts

Anna: HAHAHHA så mobbat xD

2008-10-23 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0